טיפים לטיפוח באהבה

מה ההבדל בין החלקה יפנית להחלקת Silk Straight?

בהחלקת Silk Straight החומר שמחליק את השיערה עדין עבור השיערה ומשאיר את סיב השיערה בריא. חומר ההחלקה משאיר מראה שיער חלק וטבעי בעוד שבהחלקה יפנית נוצר לשיער מראה “מגוהץ” ומלאכותי.

הזמן שלך יקר? תכירי את צבע השיער שחוסך לך אותו!

צבע השיער Rapid Color מבית אינדולה, מעניק כיסוי מושלם לשיער ותוצאות צבע מעולות ב-10 דקות.הצבע מחדיר מיקרו-פיגמנטים לשיערה, מעניק ברק ומראה רענן לשיער.

מהי תספורת טובה?

תספורת טובה הינה תספורת שמותאמת לאופי השיער שלך ולצרכיך וגורמת לשיער להסתדר בצורה הטובה ביותר גם ביומיום ללא התעסקות מיותרת.

איך לבחור מעצב שיער?

כשאת בוחרת את מעצב השיער שלך עליך לבחור בו לא רק לפי מקצועיותו אלא גם לפי אופיו. חשוב שתרגישי נוח במספרה, עם מעצב השיער וצוות העובדים.

איך לשמור מפני קצוות מפוצלים?

בשיער ארוך יש נטייה גדולה יותר לקצוות מפוצלים הגורמים לשבירת השיערה ופוגעים במבנה השיערה. כדי לטפל בבעיה מומלץ לשים מסיכת הזנה ל-5 דקות על הקצוות המפוצלים, ולסרק את השיער לפיזור החומר. לאחר שטיפת השיער מומלץ לשים טיפה של סרום מסנן קרני UV על הקצוות.

לשמור על השיער לאחר החלקת השיער

איך לשמור על השיער לאחר החלקת השיער? מומלץ ורצוי להשתמש בשמפו ומסיכה של Q8 של אינדולה בעת החפיפה. השמפו בעל תכונות להחזיר את הברק לסיב השיערה והמסיכה למעשה מחליפה את המרכך וסוגרת את קשקשת השיערה.

החלקה יפנית או פן

למה עדיף לעשות החלקה יפנית ולא פן? שלוש סיבות עיקריות- זמן, כסף ויופי. ההחלקה חוסכת זמן והתעסקות בפן או מחליקי שיער למיניהם. נחסך לכן סכום כסף מצטבר – לא צריך לחשב כמה יעלו 30 שנה של פן…. ובנוסף- ההחלקה מוסיפה יופי לשיערך- מראה שיער חלק טבעי ולא שרוף.

Skip to content